Geslaagde kaatskampen voor Topgroep kaatsers en Jeugdkaatsers

De kaatsers van de topgroep en kaatsers in de categorie Jongens / Meisjes onder prachtige weersomstandigheden twee dagen volop getraind. Dit kaatskamp vond plaats op zaterdag 7 en zondag 8 april op het mooie kaatsveld in Goënga.

De Jongens / Meisjes kaatsers hebben zaterdag 14 en zondag 15 april getraind op het kaatsveld in Exmorra.

Score wil de kaatsverenigingen van Goënga en Exmorra bedanken voor het gebruik  van het kaatsveld en de bijbehorende faciliteiten.

Zaterdag 21 en zondag 22 april organiseerde Score haar laatste kaatskamp van dit seizoen voor de jeugd in Stiens en Goutum.

Zaterdag werd er door de jeugd enthousiast getraind op het kaatsveld in Stiens. Na het patat eten zijn we met elkaar gaan zwemmen in het zwembad de Blauwe Golf in Leeuwarden.

Zondag trainde de jeugd op het kaatsveld in Goutum. Er werden de nodige ballen boven geslagen naast de zitballen die er werden geplaatst.

Kaatsvereniging Stiens en Goutum bedankt dat we training mochten geven op jullie mooie kaatsveld.

Alle kaatsers van Score kijken uit naar het kaatsseizoen wat binnenkort  van start gaat.

Iedereen heel veel succes en vooral plezier toegewenst!!