Woensdag 12 juli was al weer de laatste kaatstraining in Exmorra. De afgelopen maanden heeft Stichting Score met veel plezier training gegeven aan de jeugdkaatsers in Exmorra.

De laatste training was in de vorm van een slotwedstrijd van twee tegen twee. De kaatsers speelden in totaal drie wedstrijden op tijd en elke keer met een andere kaatser. Er was een individueel klassement.

De eerste prijs ging naar Stijn Feenstra en Marije Kuiper. Zij hadden beiden evenveel wedstrijden gewonnen, evenveel eersten voor en evenveel eersten tegen.
De tweede prijs was voor Johan Tolsma. De prijswinnaars kregen een mooi kaatskettinkje.

De middag werd gezellig met elkaar afgesloten met patat en ijs.

Stichting Score wenst de kaatsers de komende maanden nog veel plezier en succes met de wedstrijden en wie weet tot volgend kaatsseizoen!!