Score Walball organiseert zaterdag 11 november haar eerste toernooi voor dit seizoen in de sporthal Roelengahal in Menaldum.

Naast de kaatsers van Score Wallball is iedereen welkom!

Tijdens het toernooi wordt er gespeeld in de leeftijdscategorieën:
categorie 11 and under (iedereen die 11 jaar en jonger is speelt in deze categorie)
categorie 13 and under  ( iedereen die 13 jaar en 12 jaar is speelt in deze categorie)
categorie 15 and under  (iedereen die 15 en 14 jaar is speelt in deze categorie)
categorie 17 and under (iedereen die 17 en 16 jaar is speelt in deze categorie)
categorie senioren (18 jaar en ouder). Voor deze categorie wordt een toernooi georganiseerd op zaterdag 2 december.

Voor de kaatsers die spelen in de categorie 11- begint het toernooi om 15.00 uur.
Voor de kaatsers die spelen in de categorie 13- begint het toernooi om 17.00 uur.
Voor de kaatsers die spelen in de categorie 15-  en  17- begint het toernooi om 19.00 uur.  Deze twee categorieën worden hoogstwaarschijnlijk samengevoegd.

Hoe lang het toernooi duurt is afhankelijk van het aantal deelnemers. Er wordt gespeeld twee tegen twee.

De categorie 11- kan zich alleen individueel opgeven en wordt verdeeld in een A en B categorie. Je speelt elke keer met een andere maat. In de 11- wordt gespeeld met een zachte bal. (als je in de A categorie speelt en je ook nog graag wilt opgeven in de 13- dan is het mogelijk je voor die categorie per tweetal of individueel op  te geven)

De categorieën 13- / 15- en 17- kunnen zich per  tweetal opgeven maar als je geen maat kunt vinden, kun je je ook individueel opgeven.  Bij deze categorieën wordt gespeeld met een harde bal.

De inleg bedraagt 3 euro per persoon, per categorie.

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar: info@stichtingscore.nl
Bij  opgave je leeftijd vermelden en eventueel met wie je speelt. Aanmelden kan tot en met 4 november .