Vind je kaatsen leuk en wil je graag naast training bij je eigen vereniging ook nog trainen bij een kaatsschool, dan ben je van harte welkom om bij Score te komen trainen.

Volgend kaatsseizoen gaat Score ook weer kaatstrainingen geven aan de jeugd op het kaatsveld in Franeker, Menaldum/Dronrijp, Morra, Hijum/Finkum, Raerd, Exmorra en vanaf 2022 ook in Tjerkwerd.

Er wordt training gegeven aan kaatsers die spelen in de categorieën kabouters, welpen, pupillen, schooljongens/schoolmeisjes, jongens/meisjes.

Daarnaast geeft Score ook nog kaatstraining aan Junioren en Senioren op het kaatsveld in Franeker.

Het doel van Score is kaatsers plezier te laten beleven aan hun sport en ze zo goed mogelijk te begeleiden en ondersteunen.

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar: info@stichtingscore.nl
Voor meer informatie kun je eveneens een mail sturen naar bovenstaand mailadres.

Wie weet zien we elkaar volgend seizoen op het kaatsveld!

Graag tot ziens!