Woensdag 4 juli was al weer de laatste kaatstraining in Reduzum en Tzummarum.  De laatste training was in de vorm van een slotwedstrijd van twee tegen twee. De kaatsers speelden in totaal drie wedstrijden op tijd en elke keer met een andere kaatser. Er was een individueel klassement.

In Reduzum waren twee poules. De eerste prijs ging hier naar Marit Bleeker en  Tyme Mulder.

In Tzummarum was de eerste prijs voor Jort Monsma.

Stichting Score heeft dit seizoen voor de eerste keer training gegeven in Reduzum en Tzummarum en heeft dit met veel plezier gedaan. De jeugdkaatsers hebben altijd met veel enthousiasme getraind en het nodige geleerd.

Woensdag 11 juli was de slotwedstrijd in Exmorra. Hier geeft Stichting Score al meerdere jaren met veel plezier training aan de jeugdkaatsers van Exmorra en omgeving.

De prijswinnaars bij de slotwedstrijd waren:
1. Hilde Stremler
2. Anna Tolsma
3. Johan Tolsma  / Marit Feenstra

Stichting Score wenst alle kaatsers de komende maanden nog veel plezier en succes met de kaatswedstrijden en wie weet tot volgend seizoen!