Jeugdwedstijd Hijum/Finkum

Dinsdag 29 juni was er een wedstrijd georganiseerd voor alle jeugdkaatsers die hebben deelgenomen aan de trainingen van Score in Hijum/Finkum.

Dit kaatsseizoen heeft Score voor het eerste jaar kaatstraining gegeven aan de jeugdkaatsers binnen de federatie Tusken Waed en Ie. Er is aan veel jeugdkaatsers training gegeven en ook de federatiewedstrijden worden door de kaatsers goed bezocht. De trainingen zijn in april gestart en op dinsdag 13 juli is al weer de laatste reguliere training op het kaatsveld van Hijum/Finkum.

Afgelopen dinsdag werd er in verschillende categorieën gekaatst en iedereen kaatste elke keer met een andere maat (er was een individueel klassement). Natuurlijk waren er mooie kransen te winnen maar het belangrijkste was dat iedereen met veel plezier speelde.

De prijswinnaars waren

Eerste prijs voor:
Anna Miedema
Andries Hettinga
Rikst Grijpstra
Mart Roersma

Tweede prijs voor:
Carlijn Terpstra
Goffe Jensma
Silke Bierma
Roelof Schuiling

Derde prijs voor:
Anne Lieke Kamma
Romke Jan van der Wal
Ylse Schaafsma
Jaro Hooghiemstra

Ook volgend kaatsseizoen gaat Score weer kaatstrainingen geven aan de jeugd binnen de federatie Tusken Waed en Ie. Wederom op het kaatsveld in Hijum/Finkum. Er wordt training gegeven aan kaatsers die spelen in de categorieën kabouters, welpen, pupillen, schooljongens/schoolmeisjes, jongens/meisjes.