De afgelopen weekenden heeft Stichting Score voor al haar kaatsers kaatskampen georganiseerd.
Het eerste kaatskamp was op zaterdag 23 en zondag 24 maart voor de kaatsers van de topgroep en vond plaats in Goënga.
Het kaatskamp voor de welpen, pupillen en schooljeugd was het volgende kaatskamp en vond plaats in Stiens op zaterdag 6 en zondag 7 april.

Het derde kaatskamp was voor de kaatsers in de categorie Jongens en Meisjes  op zaterdag 13 en zondag 14 april in Exmorra.
Het laatste kaatskamp was op goede vrijdag 19 en zaterdag 20 april voor alle kaatsers in de Dongeradeel en vond plaats in Morra.

Kaatsers hebben tijdens de kaatskampen veel ballen opgeslagen en uitgeslagen. Ook de nodige zitballen zijn geslagen. De kaatsers kijken uit naar het kaatsseizoen wat binnenkort van start gaat.

Score wil de kaatsverenigingen van Goënga, Stiens, Exmorra en Morra bedanken voor het gebruik van het kaatsveld en de bijbehorende faciliteiten.

Score wens al haar kaatsers heel veel succes komend kaatsseizoen en vooral heel veel plezier!!