Langeberg logo - Stichting Score

Score Langeberg Junior Open vindt plaats op zaterdag 16 en zondag 17 december 2017 in sporthal De Trije in Franeker.

Zaterdag 17 december:
Aanvangstijd: 9.00 uur (afhankelijk van deelname wordt later de exacte aanvangstijd per leeftijdscategorie bepaald).
Spel: Singles (11- / 13- / 15- / 17- / 19-)

Zondag 18 december:
Aanvangstijd:  9.00 uur (afhankelijk van deelname wordt later de exacte aanvangstijd per leeftijdscategorie bepaald).
Spel: Doubles  (11- / 13- / 15- / 17-/ 19-)

Als je mee wilt doen, dan kun je je aanmelden door een mail te sturen naar: info@stichtingscore.nl  Je kunt je aanmelden tot en met 24 november aanstaande (deze datum ivm bestelling en bedrukking shirts).

In de aanmelding graag het volgende vermelden:
– Naam;
– Leeftijd (en geboortedatum);
– Of je single (16 december) en/of dubbel (17 december) speelt;
– Bij dubbel: naam partner vermelden (als je geen dubbelpartner hebt, kun je je ook individueel opgeven en zoeken wij een partner);
– Maat shirt

De kosten voor deelname zijn € 10 per dag (inschrijfgeld, lunch en shirt ). Speel je beide dagen, dan betaal je voor de tweede dag € 7,50.

Wij kijken uit naar 16 en 17 december en hopen jullie daar te mogen begroeten.
Met elkaar maken we er weer een mooi toernooi van.

Graag tot ziens!