Zaterdag 23 november  vond het eerste  senioren Wallball toernooi van dit seizoen plaats in de sporthal in Menaldum.

Er werd in verschillende categorieën gekaatst namelijk A poule, B poule en 35+Dames.
De dames kaatsten vijf keer met een andere maat en hier was een individueel klassement.
Bij de A poule en B poule werd met een vaste maat gespeeld. De A poule speelden een dubbele competitie. Bij de B poule werd er na de poulewedstrijden verder gespeeld in de winnaars-of verliezersronde.

Er werd door iedereen met veel plezier gespeeld en na afloop van de wedstrijden werd en nog gezellig met elkaar nagepraat onder het genot van een hapje en een drankje.

De prijzen van dit toernooi werden aangeboden door de Poiesz Supermarkt in Dronrijp.

Het volgende Senioren Wallball Toernooi is zaterdag 8 februari 2020.

Onderstaand de prijswinnaars:

Dames 35+: