Zaterdag 2 en zondag 3 maart is het Wallball seizoen afgesloten met het jeugdtoernooi 1-Wall Challenge Score / Killshot georganiseerd in de sporthal Roelengahal in Menaldum.

Het was een geweldige kroon op dit mooie Wallballseizoen om samen met Killshot, Wallball af te mogen sluiten. Het werd een sportief weerzien van onze Belgische Killshot Wallball vrienden en een toernooi dat leek op het toernooi in Huissignies waarnaar wij in januari jongstleden in groten getale afreisden als Score Wallball spelers én supporters.

Er werd dubbelspel gespeeld in de categorieën 11- /13- /15- /17- en 19-.

Zaterdagavond was de feestelijke slotavond, naast de kaatsers waren ook de ouders van harte welkom. De avond begon direct na de finales met muziek van DJ Quickfinger, een warm buffet, een bingo en verloting met mooie prijzen! Als hoofdprijs bijvoorbeeld een stofzuiger (aangeboden door Asito/Klus2Fix), maar er waren ook diverse mooie aantrekkelijke andere prijzen aangeboden door Hellema Hallum B.V., Blokker Franeker, Coop Winsum, Coop Sexbierum, DEM.

Tijdens de avond was er ook een demonstratiewedstrijd van Nederlandse en Belgische topspelers. Kees van der Schoot en Tjisse Steenstra speelden namens Nederland tegen Loic Clement en Sebastian Potiez namens België. Het werd een spannend wedstrijd die uiteindelijk met drie sets werd gewonnen door Nederland.

Naast de sponsoren van de bingo en verloting waren er ook andere sponsoren die dit toernooi mede mogelijk hebben gemaakt zoals Afûk, De Tuolle, StayOkay Heeg, Jumbo Wolvega/Burgum, Roelof’s Catering, Van der Feer Sport en onze hoofdsponsor Langeberg.

Score Wallball wil alle sponsoren heel erg bedanken mede als alle vrijwilligers die geholpen hebben om dit toernooi mede mogelijk te maken.

We kijken terug op een prachtig, succesvol weekend en hopen volgend seizoen er weer een mooi Wallball seizoen met elkaar van te mogen maken!

Onderstaand de prijswinnaars:

15- Meisjes:
1. Senne Idsardi en Iris Veltman
2. Noa Elzinga en Lisanne Scharringa
3. Foke Jil Bakker en Gerde Lycklama a Nijeholt / Geertje Bijlsma en Ilse Marije van Beem

17- Jongens:
1. Loic Clement en Martin Delavallee